Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

[Q][I9100] Samsung Galaxy S II

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasiamango

kasiamango

Junior Member

• 2 postów

Napisano 20 styczeń 2014 - 08:50

Hej :) jestem nową użytkowniczką i szukam informacji na temat tego telefonu. Od dawna myślę nad zmianą telefonu z klasycznego na smartfona. Czytałam ostatnio dość dobrą recenzję na temat tego telefonu (http://www.samsung-mobi.pl/) , nie znam się na takim parametrze jak Android 2.3 ?? czy ten system operacyjny jest godny polecenia ? ;)

Użytkownik kasiamango edytował ten post 20 styczeń 2014 - 14:42

• 0

#2 Landor

Landor
  • 1490 postów

Napisano 20 styczeń 2014 - 10:20

Hej, no na początku należy napisać, że S2 juz od dawna ma Androida 4.1.2 oficjalnie. Dla Polski też.
Po drugie S2 to już prawie antyk, sprawdź sobie datę tej recenzji, którą czytałaś.

Za kilka stówek więcej masz możliwość zakupu S3, będziesz bardziej zadowolona niż z S2. Dlaczego? Bo ma większy ekran, już w rozdzielczości HD, sprzętowo jest także wydajniejszy od S2 więc będą na nim chodzić lepsze gry, filmy o większych rozdzielczościach itp. Subiektywnie jest on także ładniejszy i dla kobiety bardziej pasuje niż S2.
Poszukaj, pokukaj i znajdź dla siebie jakąś ofertę.

N9005 + TapaTalk 4.4.2

Użytkownik Landor edytował ten post 20 styczeń 2014 - 10:23

• 0
Pisanie postów jedynie o treści "Dziękuję..." to spam. Dziękuj innym wciskając gwiazdkę: Dołączona grafika pod postem.
poprzednio: Galaxy S Plus, Galaxy Note 2
obecnie: Galaxy Note 3: ROM STOCK UDMK2 bez nowego bootloadera; Kernel STOCK; Root de la Vega; MOD Wanam Xposed
Nociarze 3, przeczytać koniecznie: [ROOT][N9005] Rootowanie, aktualizacja ROM'u i debrandowanie w jednym (KNOX: 0x0)

#3 kasiamango

kasiamango

Junior Member

• 2 postów

Napisano 20 styczeń 2014 - 14:44

Recenzja z przed dwóch lat, nie zależy mi na jak najnowszym sprzęcie, tylko na jego funkcjonalności... jaka jest różnica cen między tymi modelami ??
  • 0