Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

[I9001][TWRP2.3.2.1 RECOVERY] fleshowanie z stock romu do modyfikowanego

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzycho40

krzycho40
  • 13 postów

Napisano 15 lipiec 2014 - 14:00

witam jestem początkujący nie chciałem zaśmiecać forum ale szukam od tygodnia wskazówek , a teraz krótko kilka pytań. Posiadam SGS + PDA. I9001XXKPU , chciałbym wgrać jeden z modyfikowanych romów Mech 1.Wykonałem wszystko zgodnie z wieloma instrukcjami czyli dostęp do rota ...recovery zainstalowane ale niestety pobrana paczka się nie instaluje , podejrzewam że muszę zaktualizować mojego stock roma by można było bawić się fleshowaniem , Proszę o wskazówki co muszę doinstalować by cieszyć sie z customowych romów

• 0

#2 EdiMar

EdiMar

Administrator

• 1618 postów
  • LokalizacjaElbląg

Napisano 15 lipiec 2014 - 15:25

W tym wątku:

http://supportsamsun...ilekkistabilny/

W pierwszym poście masz instrukcję wgrywania romu oraz potrzebne pliki.

• 1

Jeżeli Ci pomogłem - kliknij zieloną strzałkę!;]

#3 krzycho40

krzycho40
  • 13 postów

Napisano 16 lipiec 2014 - 11:14

jest to opis romu i gapsy a czy mogę wgrywać inne czy tylko ten bo nie za bardzo rozumie, oczywiście nie szukam wodotrysków bo wyrosłem z tego ten romik jest ok.podałem autora modyfikatora Mech1 bo zachwalaja jako stabbilne ale z 2012 moze coś się zmieniło.szukałem raczej ogólnych wskazówek jak np.musisz zainstalowac to by np.wgraj to i to.

Jeszcze jedno pytanko czy za pomocą odina wgram zmodyfikowany rom , jeżeli jak który by kolega polecał wiem jest sporo mniej lub bardziej rozbudowanych , czytałem coś o ulepszeniu parametrów kamery i mozliwości nagrywania z kamery przedniej będę wdzięczny

• 0

#4 EdiMar

EdiMar

Administrator

• 1618 postów
  • LokalizacjaElbląg

Napisano 16 lipiec 2014 - 11:29

Za pomocą Odina tp rzadko który rom modyfikowany można wgrać. W linku który podałem jest instrukcja wgrywania romów custom i dotyczy ona większości.