Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

[INFO][N9005] Android 5.0 Lollipop dla Samsunga Galaxy Note 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzesiek_bu

grzesiek_bu

    Administrator honorowy i dożywotni

  • 3414 postów

Napisano 19 listopad 2014 - 19:44

Jak w temacie - tak ma wyglądać Android 5.0 dla Note 3...

 

 


  • 0

#2 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 19 listopad 2014 - 20:11

Sam Danny zaprezentował Loli na Nocinke :-).


  • 0

#3 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 22 listopad 2014 - 12:49

najwiekszy update - tam gdzie bylo czarne jest biale - tak jest na co czekac ;-)

 

ciekawe jak sie to ma do baterii ktora niby lubi ciemne obrazy na amoledzie

 

nie podoba mi sie wyglad nowego andka - sense wyglada bardziej "sensownie" od samsungowego tw


  • 0

#4 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 22 listopad 2014 - 13:30

Rzecz gustu, jedni wolą Samsungi i ich TW, inni HTC i ich Sense, inni Sony a jeszcze inni LG ale na szczęście każdy ma prawo wyboru na czym chce lecieć :peace:


  • 0

#5 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 22 listopad 2014 - 14:09

moze sie jeszcze przekonam bo update zrobie na 100%

 

co do latania na czym sie chce...to problem jest taki ze ciezko sensa wsadzic do note 3 :)


  • 0

#6 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 22 listopad 2014 - 14:52

Jasne ale jak chcę Sense to kupuje HTC nie Samsunga i to akurat dla mnie logiczne :stres2:


  • 0

#7 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 05 grudzień 2014 - 09:43

ok to jeszcze jedna rzecz odnosnie androida 5.0

 

czy przed aktualizacja ktora kiedys dostaniemy....trzeba odszyfrowac telefon i karte pamieci ? troche szukalem ale malo kto szyfruje calosc a potem robi aktualizacje calego androida...

 

wiadomo ze zrobie kopie i caly wipe wszystkiego lacznie z apkami...tyle ze wczesniej pewnie nie wytrzymam i zrobie aktualizacje :)


  • 0

#8 tajson1

tajson1

    Junior Member

  • 22 postów

Napisano 28 grudzień 2014 - 22:20

Dla świętego spokoju odszyfrowalbym :) Mamy potem pewność że po będzie ok.

Dziabnięte z NOTE_3
  • 0

#9 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 28 grudzień 2014 - 22:33

Dokładnie tak i warto wspomnieć, że niektórzy z nas już się cieszą lizaczkiem i chula całkiem fajnie :-).


  • 0

#10 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 13 luty 2015 - 10:29

nie chce wyprzedzac faktow...ale dzisiaj sprawdzilem czy jest jakis update softu i wyskoczylo ze musze odszyfrowac urzadzenie...zwykle wyskakiwalo ze mam juz najnowszy soft...wiec co...lolipop is here ? :)


  • 0

#11 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 13 luty 2015 - 10:31

Jakich faktów ? :-), od miesiąca siedzę na lizaku a Ty obudziłeś się ze snu zimowego ? :-).


  • 0

#12 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 13 luty 2015 - 11:23

ale ja mowie o OTA a nie przecieku :)


  • 0

#13 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 13 luty 2015 - 17:35

A ja mówię o lizaku i nie ważne z jakiego źródła i jak go zwał :-),  5.01 to 5.01 :-) czy to wyciek czy OTA :-).


  • 0

#14 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 13 luty 2015 - 20:56

przeciek to bylo 5.0.1 ? bo OTA poszlo 5.0


  • 0

#15 Dychowski

Dychowski

    Owner

  • 6812 postów

Napisano 13 luty 2015 - 21:04

Eee....to masz jakiś stary system :-) no chyba, że 5.0.1 to tylko wersja testowa, to ja mam stary :-).


  • 0

#16 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 16 luty 2015 - 08:38

od piatku minelo juz troche czasu wiec teraz moja kolej napisania czegos odnosnie androida 5 na note 3.....ogolnie mowiac DRAMAT !!!!! to co samsung wypuscil nie nadaje sie nawet na ver beta

 

brak mozliwosci wylaczenia wibracji i dzwieku jednoczesnie...fakt ze da sie to przeskoczyc inna opcja ale.....po cholere mi dwie opcje zeby wylaczyc dzwiek albo wibracje w jednym telefonie...brawo samsung...mam teraz dwie ikony na pasku gornym zeby wlaczyc dzwiek wibracje albo tryb cichy...extra sprawa

 

nastepna rzecz ktora jest totalna porazka....gdy przegapimy telefon pojawia sie powiadomienie na pasku....i tyle...brak opcji call back albo wyslania wiadomosc...tylko info o polaczeniu....ktore nic mi nie daje...

 

kolejna rzecz to osoby ulubione...do ktorych teraz moge tylko zadzwonic...bo nie ma opcji wyslania smsa z listy ulubionych...czesto wybierane kontakty SA ale z ulubionych sie nie da....klik i telefon dzwoni...super opcja...zwlaszcza ze jedna z osob ktore mam w ulubionych jest gluchoniema znajoma do ktorej od dzisiaj moge dzwonic...a jak chce napisac wiadomosc to musze ja odszukac w aplikacji od wiadomosci...

 

 

nastepna rzecz....WSZEDZIE BIALO...modern ui w galerii polega na tym ze jest biale tlo...wow co a amejzing ficzer....biala klawiatura...bialy spis kontaktow...pasek z jakims quick connectem ktorego nigdy w zyciu nie odpale...

 

nazwa operatora na lock screenie...baaaardzo przydatne...szkoda tylko ze po odblokowaniu telefonu w przypadku pleja...czesto siedzimy na roamingu krajowym....chcesz sprawdzic na jakim operatorze...w 4.4.2 wystarczylo dotknac paska na gorze i na samym jego dole pojawiala sie nazwa operatora np PLAY ( TMOBILE ) i juz wszystko wiedzialem....teraz zeby sprawdzic to samo ....no nie ma takiej opcji wlasciwie....mnie bylo to potrzebne bo czesto zasieg na orange mialem np lepszy niz tmobile w niektorych miejscach i wiedzialem czy moge wykonac telefon czy nie...teraz nie mam tego jak sprawdzic...

 

dalej zasrany dalvik...mojrzesz mial dalvika w lasce jak szedl przez morze....gdzie jest ART ??!!?

 

katalogi z aplikacjami...wygladaja ochydnie...mikro ikonki zamiast wiekszych ikon pierwszych od gory programow....ktos to widzial na oczy przed wypuszczeniem do ludzi ?!?! ...ale mamy ficzer...mozna sobie zmienic tlo foldera...SZKODA ZE NIE MA BIALEGO !!

 

a moje pytanie brzmi...czy da sie teraz wrocic do 4.4.2 ?? 

 

tak sie wszyscy "spuszczali" nad tym wyciekiem a tu sie okazuje ze samsung odwalil lollipopa na odpierdziel sie i wyslal do ludzi....note to telefon kierowany do grupy biznesowej...czyli ludzi powiedzmy po 40 roku zycia...biale tlo z wypranymi kolorami i delikatna czcionka w spisie telefonow jest delikatnie mowiac nieporozumieniem

 

z tego zasranego lollipopa podoba mi sie tylko jedna rzecz.....klawiatura do wpisywania pinu karty sim na starcie telefonu...jest ladna przezroczysta


Użytkownik Belial edytował ten post 16 luty 2015 - 08:41

  • 0

#17 mavrik84

mavrik84

    Moderator Globalny

  • 896 postów

Napisano 16 luty 2015 - 09:50

Fakt faktem, ze wszyscy z nieciepliwoscia czekali na ta aktualizacje, ktora niestety okazala sie lipa na maxa. O ile sama plynnosc systemu robi wrazenie, to jak kolega wspomnial powyzej z wieloma innymi opcjami jest dramat. Zdaza sie ze fonik laguje i to ostro, czego nie bylo w kitkacie. Kolejnym dramatem jak dla mnie jest obsluga gear fita. Jest duzy problem z polaczeniem sie z zegarkiem, jak juz sie uda polaczyc to problemy pojawiaja sie przy odczytywaniu powiadomien. Dramatem jest to, ze jesli odejdziesz od fona i zegarek straci z nim polaczenie, sam juz sie kolejny raz z nim nie polaczy automatycznie. trzeba poswiecic kolka koljenych minut na ponowne parowanie sprzetu. tragedia......... kolejna rzecza ktora zmieniala sie na minus, to ze nie mozna jasno okreslic ile telefon chodzil bez ladowania, zrobili jakis idiotyczny wykres, z ktorego tylko orientacyjnie mozna wywnioskowac ile fon dzialal. dali za to przewidzianyt czas ile tel bedzie jeszcze chodzil, co w rzeczywistosci nie ma zadnego odzwierciedlenia. fakt ze jak narazie bateria zachowuje sie naprawde przyzwoicie i nie pikuje w dol, no ale zobaczymy jak bedzie dalej.czekamy za tem na kolejna aktualizacje.....


  • 0

Tworzymy to Forum z pasją dla pasji....
Nie bądź bierny i pomóż nam je tworzyć
Chcesz podziękować? Kliknij zieloną strzałkę pod postem


#18 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 16 luty 2015 - 10:10

tlumacznenie tez pozostawia wiele do zyczenia....ktos sie posilkowal google translate i to ostro...


  • 0

#19 KML10

KML10

    Junior Member

  • 4 postów

Napisano 01 marzec 2015 - 14:05

Android 5.0 dla Galaxy Note 3 dla mnie to TRAGEDIA. Największy problem, przynajmniej u mnie, to "wysysanie" energii z baterii. Po 4 h Note 3 naładowany na maxa (100 %) spada do 10% !!! Dodam tylko, że zrobiłem full wipe i w niczym to nie pomogło . Ponadto tak jak pisał @mavrik84, posiadam zegarek Gear 2 ... oprócz tego, że występują mega problemy przy ponownym sparowaniu zegarka i fona to u mnie po prostu zegarek, podobnie jak Note 3 pada po 3-4 h bo bateria zostaje całkowicie rozładowana !

Odradzam wgranie tego "szajsowatego" firmware. Całe szczęście, że udało się załadować z powrotem KitKat 4.4.2. Wszystko wróciło do normy.

P.S. Oprogramowanie Android 5.0 zassałem poprzez OTA, po problemach opisywanych wyżej wgrałem drugi raz poprzez ODIN. Ale efekt ten sam !


  • 0

#20 Belial

Belial

    Junior Member

  • 29 postów

Napisano 02 marzec 2015 - 08:30

w jaki sposob wrociles na 4.4.2 ? odin i tyle czy jakies kombinacje ?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych