Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Problem po ładowaniu S3 Mini


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 elzbit

elzbit
  • 1 postów

Napisano 20 listopad 2015 - 13:56

Dzień dobry,

Mam problem z telefonem Samsung S3 mini, GT-I8200. Problem polega na tym, że po odłączeniu ładowarki lub kabla USB ekran przestaje się wygaszać po czasie ustawionym w ustawieniach (15 sekund). Natomiast po wyłączeniu urządzenia zaczyna ono regularnie co 3 sekundy wibrować a na wyświetlaczu pojawia się wtedy ikona baterii co chwilę z kółkiem (tak jakby wyszukiwało stanu baterii lub jej samej).Co jakiś czas pokazuje się bateria (zielona) a pod nią pasek postępu ładowania (kropeczki) choć nic nie jest podpięte w tym momencie. Po chwili ponownie wibruje i wyszukuje baterii.  Po wyjęciu baterii i ponownym jej zamontowaniu urządzenie działa poprawnie (do następnego ładowania). Wibracje na wyłączonym urządzeniu ustają a po włączeniu ekran wygasza się. Problem zniknął samoistnie po kilku dniach. NIestety pojawił się po około tygodniu ponownie. Ponadto przy próbie czyszczenia cache (z poziomu recovery) pojawia się błąd po czym urządzenie restartuje się i uruchamia się normalnie system. Telefon był oddany do serwisu. Wgrano oprogramowanie, wymieniono speaker i receiver. Stwierdzono, że sprzęt jest sprawny technicznie pod innymi względami. Po odebraniu telefonu z serwisu było ok. Telefon był dwukrotnie ładowany (pełne ładowanie) inną ładowarką (ten sam model-oryginalna ładowarka), ponieważ moja ładowarka powoduje jakiś problem na pewno. Telefon był także podpinany kablem USB (naładowany w pełni) do komputera. Było ok. Natomiast dziś po podpięciu telefonu na chwilę kablem USB (50% naładowania baterii) do komputera i po odpięciu ponownie ekran nie zgasł (do momentu manualnego wygaszenia) a po wyłączeniu cyrk z wibrowaniem i ikonką baterii powrócił. Wyjęto baterię, włożono i problem znikł. Dodam jeszcze, że w trakcie ładowania wszystko działa ok. Problemy pojawiają się po odpięciu kabla. Poza tym telefonik działa super.
Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomaga. Problem z czyszczeniem cache nadal jest. Nie mam możliwości podmiany baterii (z którą problemu także nie wykluczam)
Telefon nie był rootowany. Jest na gwarancji.

Proszę zatem o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Mam podejrzenia natomiast że jest jakaś zależność z występowaniem usterki. Problem pojawił się przy niepełnym naładowaniu, natomiast przy dwóch pełnych ładowaniach było ok. Czy może to być jakąś przyczyną? NIejednokrotnie tel był podpinany do komputera na chwilę i problemów nie było. Tel nigdy nie upadł. Mam 2 kable. Na obu problem się dziś pojawił. Zakup był w salonie Samsunga.

 

Aktualny soft: Jelly Bean 4.2.2

 

Pozdrawiam


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych