Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

[I5500] Dyskusja , Pytania odnośnie flashowania i romów dla I5500

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dychowski

Dychowski

Owner

• 6817 postów

Napisano 12 luty 2011 - 22:28

Witam
W tym temacie zadajemy pytanie , rozwiązujemy problemy dotyczące flashowania , romów dla modelu I5500.
  • 0

#2 konrad34

konrad34

Junior Member

• 5 postów

Napisano 05 lipiec 2011 - 02:21

trochę się naszukałem i okazało się, że polski froyo jest z 1 kwietnia

Hotfile.com: One click file hosting: I5500XWJPL_ITVJP3_XWJP3.rar

nowsze nie mają polskiej lokalizacji
  • 0

#3 jlugowski29

jlugowski29

Junior Member

• 5 postów

Napisano 22 listopad 2012 - 01:49

witam,jestem zielony nie ukrywajac,nigdy nie wgrywalem nowego systemu na fona,

mozecie mi tylko powiedziec czy jezeli zrobie wszystko tak jak tu :

http://supportsamsun...nga-i5500-3972/

to nie bede musial juz wgrzwac nic,juz bedzie smigac?
mam problem ze wylacza mi sie telefon przy odbieraniu polaczen,i mam jakis cyanogen bo przy wlaczaniu sie wyswietla,dzieki z gory,julas
  • 0

#4 Dychowski

Dychowski

Owner

• 6817 postów

Napisano 22 listopad 2012 - 08:57

witam,jestem zielony nie ukrywajac,nigdy nie wgrywalem nowego systemu na fona,

mozecie mi tylko powiedziec czy jezeli zrobie wszystko tak jak tu :

http://supportsamsun...nga-i5500-3972/

to nie bede musial juz wgrzwac nic,juz bedzie smigac?
mam problem ze wylacza mi sie telefon przy odbieraniu polaczen,i mam jakis cyanogen bo przy wlaczaniu sie wyswietla,dzieki z gory,julas

Witaj,