Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

[S5570] Dyskusje odnośnie flashowania i romów na Galaxy Mini

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dychowski

Dychowski

Owner

• 6817 postów

Napisano 08 marzec 2011 - 20:56

Witam
Temat specjalnie założony do dyskusji , pytań i rozwiązywania problemów z flashowaniem i romami dla Galaxy Mini.
Pozdrawiam
  • 0

#2 valkrija

valkrija

Junior Member

• 1 postów

Napisano 05 czerwiec 2011 - 06:48

Witam. Czy instrukcja http://supportsamsun...laxy-mini-4488/ jest bezpieczna? I czy ten firmware EXCLUSIVE GALAXY MINI - www.SamFirmware.com jest oficjalny? :rolleyes:
Jestem nowa i zielona jeśli chodzi o androida i wgrywanie romów.
  • 0

#3 Dychowski

Dychowski

Owner

• 6817 postów

Napisano 05 czerwiec 2011 - 08:06

Witam. Czy instrukcja http://supportsamsun...laxy-mini-4488/ jest bezpieczna? I czy ten firmware EXCLUSIVE GALAXY MINI - www.SamFirmware.com jest oficjalny? :rolleyes:
Jestem nowa i zielona jeśli chodzi o androida i wgrywanie romów.

Instrukcja nie jest bezpieczna a firmware ze strony samfirmware.com , nie jest oficjalne.
  • 0

#4 stoklos1990

stoklos1990

Junior Member

• 3 postów

Napisano 08 czerwiec 2011 - 21:41

A kombinacja home + przycisk up (pogłaśnianie) + power to tak samo tryb donwload?
  • 0

#5 Dychowski

Dychowski

Owner

• 6817 postów

Napisano 08 czerwiec 2011 - 21:43

A kombinacja home + przycisk up (pogłaśnianie) + power to tak samo tryb donwload?

To jak wiemy odwrotność i tryb recovery.
  • 0

#6 stoklos1990

stoklos1990

Junior Member

• 3 postów

Napisano 09 czerwiec 2011 - 11:04

bo wczoraj tel mi się wyłączył i na nic nie reaguje. żadna inna kombinacja tylko ta co napisałem:/ nie wiem co to może być?
  • 0

#7 Dychowski

Dychowski

Owner

• 6817 postów

Napisano 09 czerwiec 2011 - 17:53

bo wczoraj tel mi się wyłączył i na nic nie reaguje. żadna inna kombinacja tylko ta co napisałem:/ nie wiem co to może być?